BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Friday, August 19, 2011

Selamat Hari tua ain !!!!


HEPI BESDAY TO U, HEPI BESDAY TO U, HEPI BESDAY TO AIN ! 
HEPI BESDAY TO U :) 

Sedap x aku nyanyi ain ! cdap kan ! dah tau lama dah 
ramai org ckp sora aku  cdap.. HAHAHAHA... 
AIN... selamat menyambut ulang taun ke 20 tau ! 
ingt ea.. dah tua ! boleh khwin dah 2 ! 
yeyey ! xsabaq nk dpt anak menakan ! HEHE.. Ntah pa2 kan ! HAHA
HG PUN MY BELOVED FREN JGK ! 
ok.. serba sedikit pasal kwn akU AIN nih.. AIN nih org yg pertama 
aku kenal masa masuk UPSI. Masa 2 kt bangunan e-learning.. nk masuk kuliah.. tiba2 dia tegoq aku.. dia ckp mcm nih. "tgk jadual jap, eh2 jadual kita samalaa" pas2 dia mula la potpet2 ntah pa2.. ! aku pun dengaq jalaa.. time 2 aku kata dlm ati aku.. "eh, apasal dia nih ckp bnyk sgt nih" mmg ternyata dia bnky berckp ! mulut xreti nk dok diam ! HAHA.
pas2 ari2 yg seterusnya kami mula jd rapat.. sbb jadual aku sama ngn dia ! 
tp paling aku suka dgn dia nih,, dia senang mintak tolong.. klu bab assignment xpyh nk ckpla.. mmg best wat assignment ngn dia sbb dia yg bersusah pyh wat sorang2.. kami2 yg len nih tukang tgk ja... HAHAHA.. jht kan ! hehe.. ain.. pasnih wlupun kita dah xsama kelas, dah xsama jadual, dah xsama kolej tp kita still mcm dlu tau ! :) janji k ! xmau dah nangis2 mcm kt stesen keta api ari 2 ! cdih aku tgk ! HAHAHA 


ain & pa'ah

No comments:

Post a Comment

nk komen, komen la :)
xmau komen pun xpa. just read ok :)
with luv ~ paah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...