BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Thursday, September 29, 2011

serabut + pening + x larat + ngantok = tension !!!!!

waaaaaaagggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!! boleh x nak nangis laju2 ! :'(
sem nih aku rasa paling tension ! mana taknya ! dah la subjek major dah berat tambah plak
dengan subjek minor !!! alamak !!!!! mcm mana nk kekalkan pointer nih !!!!! mcm mana ! mcm mana ! (sambil wat muka gelabah monyet) HAHAHA.. klu sem2 lepas aku siap boleh bersuka ria tp sem nih rasanya dah x boleh nk wat perangai mcm sem2 lepas ! sem nih aku jd ketaq lutuit la ! adddooii !
awat rasa mcm 2 ha !!!! knp ! knp ! tell me why !!! :( sem nih masuk2 kelas akaun ja mesti rasa jantung mcm nk luruh ! xtau pasai pa.. dah la dlm bi ! aku xsuka bi !!! tollooonnnggg !!! :'(
!
!
!
!
!
!
!
1
2
3
tersangat2 tension ! tp klu aku masuk kelas aku selalu ternampak perkataan nih 
" tiada jawapan mudah tapi tetap ada jawapan, yg penting USAHA ! " 
doakan aku kembali seperti normal :)

No comments:

Post a Comment

nk komen, komen la :)
xmau komen pun xpa. just read ok :)
with luv ~ paah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...