BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Sunday, September 11, 2011

mereka menceriakan hari2 sy !!!!

ok ! hari nih aku nk cerita tentang anak2 sedara aku yg cute mcm maknjang dia ! HAHA.. 
perasan ja kan ! hehe.. men2 ja.. anak2 sedara aku mmg comel ! aku ja yg x comey.. 
tp comel la jugak kan :p HAHA..  ok ! nk taux apa cerita d sebalik gambaq2 nih ! nk tau x ? klu xmau tau p men jauh2 p ! yg nk tau ja boleh baca ok ! HAHA ! ha.. taux.. bila ada anak sedara mmg best ! lbih2 lg time jumpa depa.. sronok sgt2 ! xtau nk ckp mcm mana ! lbih seronok dari jumpa pkwe kot ! yaka ? xtau xtau ! rasailah sendiri ye.. :)
Nur Amirah Syaza bt Azman


ok ! yg nih.. anak sedara aku yg sulong ! aku panggil dia 'taja' ! cdap kan nama nih ! hehe
dia nih banyah ckp n bnyk tnya ckit.. ikut perangai mama dia kot. HAHA.. 
tp dia cerdik ikut perangai maknjang dia tau ! :p HAHA.. perasan ja tau !

Danish Fitri bin Azman


yg nih plak adik kepada taja. aku panggil dia 'donish' hehe.. 
diala satu2nya anak sedara lelaki yg aku ada.. (opss.. bukan2.. dah ada dua anak sedara laki) hehe, kadang2 aku kata kt dia muka mcm org tua2 pastu nnti mulala dia mai belasah aku ! HAHA... dia nih nakal ckit ! keja nk belasah org ja.. hehe




taddddaaaa..... (adik baru taja & danish) 
Daniel Darwisy Fikri bin Azman :) 
adik kecik ! maknjang rindu adik ! hehe

Iman Zulaikha bt Jamil


ok... nih plak anak sedara aku yg ke-3. aku panggil dia 'meleka' sbb dia xreti sebut  nama dia ! hehe. dia nih suka menyendiri ckit ! yg nih lg sorang.. ikut perangai mama dia jgk ! hehe

Damia Nasuha bt Jamil

haa... taaaddddaa... !!! ! adik kepada 'meleka'. masa nih baru 3 bulan tau ! 
seronok sgt men ngn damia ! dia xkuat teriak mcm kakak dia.. rindu nk peluk cium dia ! mklumla budak kecik kan.. seronok jga ! bila dah besaq xlarat plak nk kepong ! hehe


; mereka menceriakan hari2 sy! sekian :)

No comments:

Post a Comment

nk komen, komen la :)
xmau komen pun xpa. just read ok :)
with luv ~ paah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...