BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Monday, September 5, 2011

selamat hari raya !!!

Haa.. rasanya masih x terlambat klu aku nk ucap selamat ari rya ! maaf zahir dan batin ! raya sebulan ok ! :)


raya taun nih syok sbb dah besaq pun masih dpt duit rya ! kali nih best sbb duit rya paling ckit pun 5 ringgit ! rata2 org hat mai umah aku depa bg 10 ringgit kt aku ! bayangkan klu dulu org bg seringgit kat kita lanih org bg 10 ringgit ! mau xbangga ! aku bangga kot ! HAHA... mmg la malu nk ambik.. tp dah org bg aku ambik jala.. rezeki xbaik d tolak ! HAHA.. :) maseh banyak2 kepada sesiapa yg bg duit rya 2 naa.. sy amat2 seronok ! :)

haa.. Kt bwk nih adalah gambaq time rya ! xbyk pun tp tgk jala ea..












No comments:

Post a Comment

nk komen, komen la :)
xmau komen pun xpa. just read ok :)
with luv ~ paah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...