BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Wednesday, March 14, 2012

terima kasih sangat2 !

hai ! bertemu kita kembali dlm rancangan sesi beramah mesra with paah ! HAHA.. ari nih genap umoq aku 21 tahun ! xsangka kan dah 21 dah.. ish ! mmg x sangka ! sungguh !! bkn nk tipu ! HAHA.. bila dah masuk alam veteran nih mula la teringat zaman kanak2 cinonet dulu.. crius rindu ! tp apakan daya semua tu hanya angan2 belaka ! :'( kadang2 tringat zaman sekolah menengah dulu ! bangkit pagi2.. bwk motor p sekolah.. ishh.. ! crius la rindu ! berapa kali nk habaq nihh ! HAHA.. hey ! apa aku merepek nih.. dah3 ! xlarat aih !
nih nk habaq mai nih.. hehe.. sempena hari jadi yg ke 21 nih aku hepi sgt2 ! bersyukur sbb maseh d beri kesempatan tinggal d muka bumi allah ini.. terima kasih ya allah :) bersyukur sbb maseh dpt merasa kasih syg ibu dan ayah :)

gambaq2 kt bawah nih adiah yg aku dpt :) maseh mak, ayah, kakak2, adik ! n maseh sgt2 kt kwn2 yg x lupa wish kt aku ! bilah n syida ! thanks sbb sanggup duduk sebilik ngn sy wlupun anda berdua rimas dgn perangai sy ! HAHA ! lwk2 ! n lg satu ! thanks ea sbb wat video kt farah ! crius ! nk nangis tau ! tp tahan ! hehe

n nad aka nanad kacang ! hehe.. maseh ea bg hadiah n kek secret recipe td ! crius terharu ! :'(
maseh ye ! aku syg hgpa semua ! tanpa hgpa semua siapalah aku :) hihi.. n maseh wat sahabat seperjuangan semua ! sy sudahi ucapan sy dgn terima kasih yg tidak terhingga ! tqvm ! :) i luv u all ! <3

mak ! maseh ye bg ceq cincin nih ! 
wlupun org len ingt nih cincin tunang ! HAHA.. 
ceq akan jga btol2 ! :)

ayah ! maseh bg ceq jam pink nihh ! syg sgt jam nih !

nad n kaktiq ! maseh ye bg kasut micky nih ! sayang tau nk pakai ! takot kotoq ! hehe


tiada apa yg dpt sy katakan melainkan ucapan terima kasih ! 
terima kasih sahabat2 ku ! <3 sy sayang anda semua ! 



















No comments:

Post a Comment

nk komen, komen la :)
xmau komen pun xpa. just read ok :)
with luv ~ paah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...