BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Daisypath - Personal pictureDaisypath Graduation tickers

Saturday, December 31, 2011

2011 dalam ingatan

ASSALAMUALAIKUM. bila muncul tahun baru semua pakat dok pasang azam untuk tahun baru kan ?
sama la jgk mcm aku ! tp... baru td terima panggilan dari mak yang maksu dah pergi menghadap ilahi. :'(cdih sgt sbb xdapat tgk maksu wat kali terakhir. semoga roh maksu d cucuri rahmat dan tenang d sana kelak. amin... setiap yang hidup pasti akan mati kan. who know's dalam usia yg muda mungkin kita pula yang akan d jemput. Sgt2 takot bila pkir soal mati nih. takot dgn amalan yang x seberapa nih.

sempena tahun baru nih. aku sgt2 bersyukur kerna masih d beri peluang untuk hidup d muka bumi allah ini. aku bersyukur kerna masih lg dapat merasa kasih syg mak dan ayah tersayang. ya allah aku mohon kau kekalkanlah nikmat kesihatan tubuh badan terhadap keluarga yang sgt aku cintai ini. kau panjangkanlah umur mereka ya allah. kasihanilah mereka sepertimana mereka mengasihani aku sewaktu kecil. amin ya rabbal alamin.

semoga tahun baru ini aku akan lbih gigih menuntut ilmu :)
semoga aku berjaya menggembirakan hati org2 yg aku sayangi :)
insyaallah.


No comments:

Post a Comment

nk komen, komen la :)
xmau komen pun xpa. just read ok :)
with luv ~ paah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...